Periodieke inventarisatie en inspectie van hulpmiddelen

Voor een goed hulpmiddelenbeheer: inventarisatie als eerste stap in het proces


De eerste stap in het proces van goed hulpmiddelenbeheer is een inventarisatie van de aanwezige hulpmiddelen. Roos Medical voert deze inventarisatie graag voor u uit.

Voor dat wij beginnen, brengen wij eerst alle risicovolle hulpmiddelen in beeld. Dit zijn hulpmiddelen die een verhoogd risico voor personen hebben wij een technisch falen, zoals plafond- en patiëntenliften. Vaak gelden voor deze producten speciale keuringseisen.  Ontdekken wij tijdens de inventarisatie verouderde of defecte hulpmiddelen, of hulpmiddelen die in een slechte staat van onderhoud zijn dat direct gebruik niet meer geadviseerd kan worden, dan melden wij dit direct zowel mondeling als schriftelijk en zoeken daarna samen met de opdrachtgever naar een passende oplossing.


Alles inzichtelijk in het klantenportaal

Alle activiteiten en acties met betrekking tot hulpmiddelen wordt digitaal vastgelegd en inzichtelijk gemaakt in ons klantenportaal. Dit online portaal is 24/7 beschikbaar en biedt volledig inzicht in en controle over het ‘hulpmiddelenpark’. U vindt aantallen, productsoorten, productomschrijvingen, technische staat van hulpmiddelen, locaties en beschikbaarheid van alle producten hierin terug. Resultaat: door gebruikmaking van de ICT een optimale inzet van uw hulpmiddelen te realiseren.

Ophalen, verplaatsen naar een andere locatie of  opslaan in depot, wat u ook met de hulpmiddelen wilt, u regelt het eenvoudig en direct online middels onze Service App of via ons klantportaal. Wij zorgen voor de rest.  Alle wijzigingen worden direct getoond, zodat u altijd over de meest recente en up-to-date informatie beschikt.

Klantportaal

CONTACTINFORMATIE

Wilt u meer weten over onze inventarisatie-, onderhoud-, en inspectieoplossingen?
Neem contact met ons op en wij vertellen u er graag meer over.