Ons bedrijf
Het familiebedrijf Roos Medical is in 1999 opgericht als gespecialiseerd leverancier van
actieve- en passieve bewegingstrainers. In de afgelopen jaren zijn wij
geleidelijk uitgegroeid tot een totaalleverancier op het gebied van
fysiotherapie-, revalidatie-, zorghulpmiddelen en zorgproducten in Nederland.
Als merkonafhankelijk leverancier leveren wij dagelijks onze producten en
ICT-diensten aan fysiotherapeuten, revalidatiecentra, verzorgingshuizen, ziekenhuizen
en natuurlijk ook aan particulieren.
Als familiebedrijf zijn we gepassioneerd en enthousiast over ons werk en proberen wij
dagelijks met veel plezier en respect onze klanten te helpen. We respecteren onze
klanten en collega's, doen er alles aan om elkaar te begrijpen
en doen ons uiterste best om wederzijds vertrouwen op te
bouwen en samen u als klant een langdurige (werk)relatie aan te
gaan. Tegenwoordig kunnen wij onze klanten een
totaalconcept aanbieden waarmee wij hen volledig kunnen bedienen
middels een compleet pakket aan fysiotherapie- en
revalidatiehulpmiddelen, zorgproducten en zorghulpmiddelen, medische verbuiksartikelen, medische apparatuur, ziekenhuis- en
laboratorium benodigdheden en een volledig assortiment (medische) hardware en
ICT-diensten.
Onze doelstelling
Ons motto is: "Samen zorgen voor bewegen".
Dagelijks bewegen is gezond voor de mens en bepaalt in hoge mate
hoe men zich voelt. Zorg voor beweging is dan ook onze missie.
Wij zijn ervan overtuigd dat fysiotherapeuten en artsen hier
een onschatbare rol in spelen. Daarom zetten wij ons dagelijks
voor 100% in om dagelijks kwalitatieve goede en
hoogwaardige producten en diensten te leveren waarmee de
eeste lijns zorg op elk niveau mensen kan stimuleren en
motiveren om te (blijven) bewegen tegen een betaalbare
prijs.
Onze strategie
De zorg is dagelijks volop in beweging en alle ontwikkelingen
volgen elkaar in rap tempo op. Om de kosten voor de zorg in de
hand te houden zal de eerste lijns zorgverlening steeds
belangrijker worden. De taak van onze klanten is het verlenen van
hulp en zorg aan de zorgvragers.
Wij luisteren dagelijks naar de wensen en eisen van onze
klanten. Wij hebben als familiebedrijf korte communicatielijnen. Onze
telefoon wordt niet door een computer opgenomen, die
u vriendelijk vertelt dat u "beller nummer x" in de rij
wachtenden bent. Nee, wanneer men ons belt, wordt de
telefoon opgenomen door familielid in ons bedrijf die op
dat moment op de klantenservice aanwezig is. Persoonlijk contact
en een langdurige relatie met de klant zijn evenals maatwerk en
kwaliteit belangrijke speerpunten binnen ons bedrijf.
Wij hebben daarom een eigen technische dienst die zowel
telefonisch als online en op locatie ondersteuning biedt.
Hulp bij installatie(s) van medische hulpmiddelen en/of
software installaties, opzetten en beheren van cloud omgevingen,
het onderhoud, reparatie, certificeren en verhelpen van
storingen, voor alles bent u bij ons aan het juiste adres.