Welke ICT-diensten kan ik voor mijn praktijk bij jullie afnemen
Als totaalleverancier voor de gezondheidszorg bent u ook (medische) ICT-hardware, online werkplekken, internetverbindingen, online werkplekken, online backup, clouddiensten etc. bij ons aan het juiste adres.
Waar wordt de data van de Roos Medical online werkplek opgeslagen?
De data staat opgeslagen in ISO-gecertificeerde datacenters in Zwolle, Amsterdam, Rotterdam & Steenbergen.
Kan ik bij jullie ook mijn hardware aanschaffen?
Natuurlijk kunt u tegen concurrerende prijs bij ons ook uw (medische) hardware, printers, scanners, telefonie- en communicatieoplossingen aanschaffen. Neem conact met onze klantenservice op voor een compleet overzicht.
Doen jullie ook telefonie?
a, als IT-beheerder beheren wij uw complete ICT-omgeving, zodat u altijd 1 aanspreekpunt heeft. Voor telefonie werken wij samen met door ons geselecteerde partners.
Assemblereren jullie ook maatwerkcomputers?
Indien een computer met speciale hardware zoekt, en deze nergens kunt vinden, dan kunnen wij ook een computer samenstellen met de door u gekozen hardware. Neem contact met onze klantenservice op voor meer informatie..
Maakt de online werplek van Roos Medical gebruik
van Office 365?
Jazeker, indien u dit wenst zit altijd de nieuwste versie van Office in de werkplek inbegrepen.
Kan ik in de Cloud ook .PDF bestanden aanpassen?
Wanneer u een Adobe Acrobat Standard DC licentie heeft is dit mogelijk. Standaard zit in de online werkplek alleen de Adobe Reader inbegrepen. Neem contact op met onze klantenservice voor een prijs per gebruiker, per maand..
Hoe wordt de backup geregeld?
Afhankelijk van uw wensen zijn er verschillende type back-ups mogelijk, zoals Cloud back-up, back-up op tape of back-up naar een NAS etc. In alle gevallen monitoren wij deze back-up en controleren of deze daadwerkelijk gelukt is.
Zijn jullie ook buiten kantoortijden beschikbaar?
Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn wij ook buiten kantoortijden beschikbaar. Onze support afdeling is beschikbaar tussen 08.00 – 17.00 uur voor al uw vragen. Voor storingen buiten kantoortijden ontvangt de functionaris in uw organisatie het mobiele telefoonnummer van uw contactpersoon.